Lägre bemanning i sommar – hör av dig i tid

Nästa vecka (27) börjar semesterperioden i Sverige och också på kansliet.
Eftersom kansliet kommer vara lägre bemannat under semesterperioden vill vi uppmuntra dig till att höra av dig till oss denna vecka om du redan nu har något på hjärtat.

Vänta inte med att inkomma med frågor, lösa dina licenser, göra klart allt inför tävlingarna och se över antalet funktionärer etc. Vi hjälper dig gärna!

Glad sommar önskar vi på kansliet!

Två unga enduroåkare ligger på en solig strand och äter varsin glass. Endurocyklarna står i bakgrunden